Monday 17 June 2013

KREIZI GERLS AND A GAJ!

Ja sam i dalje u cudu da vreme ovako leti i da je vec 18.jun...Veceras je svako otisao na svoju stranu. Vlada je otisao da spava a sada naravno kucka poruke na viberu i visi na fejsu. Kostana je stavila svoju kacigu i otisla kod dragog navodno (a garant je otisla da se napije i da trazi ljudima po 100e za reklamu :P) Lela je iskulirala malo sa nama i sad je legla. Nadamo se da ruka nece da joj utrne dok bude spavala. Iva je na rodjendanu u Tropicalu i cirka neku votku sto posto. Anci i ja smo u dnevnoj, slusamo Rokosa i borimo se sa komarcima. Dan je bio ludacki. Agencija puna kao prosle godine u avgustu. Prodavao se smestaj, rent a car, iznajmljivale knjige...cak su nam zbog guzve prosuli punu solju kafe po stolu. Hvala Bogu da je Iva bila tu, ja bi ih naterala da pociste. Upoznale smo i cuvenog Kristijana iz Discoverija i Veljka, mog drugara :)
Blog su svi zapostavili pa reko ajde da malo pokrenem stvari...evo malo da se nasmejete..obratite paznju kakve face :)))))))))) LAKU NOC DRUGARI :*


4 comments:

  1. ahahahahahahah
    ja sam pobednik ;)

    ReplyDelete
  2. p.s. Nale ne cirkam vodku bez tebe... :P :D

    ReplyDelete
  3. Sve si istinu rekla ..nema sta...:-) Idem da se napijem veceras ponovo, pa da maltretitram vlasnika Klimatria :-)

    ReplyDelete
  4. Dodaj da je Anci zaboravila kacigu kod nas. Ne znam kako je to izvela jer joj je sve vreme bila na glavi dok smo pricale.

    ReplyDelete