Wednesday 19 June 2013

Budjenje u cik zore...


Hmm...zanimljiv pocetak dana,bar za mene :) Od kako spavam sa Nikanom,stalno smo  u nekim cudnim tripovima,islim da  soba u kojoj bas ja i ona spavamo...DUHOVI SU MEDJU NAMA :).Jutro  je pocelo jako  rano...Nikana me je postrojila kao  da samnajgori vojnik cele brigade...u 7h  ujutro..LELCE,AJDE BUDI SE...a,ja kao poparena socim,pocnem da trazim stvari i onda slucajno ogledam u sat...ono cik zora...dok Nikana,spava ko top!!! dan je poceo...svako na  svoju stranu  je otisao da radi...uobicajno!!!Pauza kao i obicno koristi se za rucak i plazu...danas smo bili na Roso Gremos plazu,igrali tenis,kupali  se..ma  jedan sasvim obican ali lep dan...

2 comments:

  1. Slazem se! Super dan!!! :* KALINIHTA EKIPO

    ReplyDelete
  2. Morala sam da ti vratim za onu uzbunu usred noci! :))

    ReplyDelete